zaterdag 24 december 2016

MERRY CHRISTMAS ***********************************

Lieve allemaal,
Na 3 maanden KerstSfeer is het dan eindelijk zover.
KerstAvond.
Weemoedig omdat er weer een eind aan deze Most Wonderful Time Of The Year is gekomen.
(Van mij mogen er nog best een paar weken bij.........)
Wij hebben fijne, gezellige, leuke, gekke, ontroerende en vertederende dingen meegemaakt in de winkel.
Momenten om te koesteren. 
En dat doe ik ook, als ik de Kerstdagen rustig bij mijn Kerstboom thuis zit, dan denk ik nog even terug, 
dat zijn mijn KerstMomenten. 
Het zijn er veel. 
Mijn vader zei altijd op 1e Kerstdag: 
denk eens aan al die mooi ingepakte pakjes 
die nu onder al die Kerstbomen liggen en uitgepakt worden, 
die allemaal uit jou winkel komen! 
Al die blije mensen! 
Daar mag je best trots op zijn.
Ook daar denk ik aan en mis een aantal lieve mensen die heel belangrijk waren in mijn leven, 
ook dat is Kerst.
Lieve trouwe, enthousiaste, oude en nieuwe klanten, 
collega winkeliers in de Lusthofstraat 
en alle lieve mensen die bij mijn leven horen,
DANKJULLIEWEL dat jullie er zijn!
Dankje voor alle complimentjes en blije gezichten en gedeelde momenten.
En een speciale DANKJEWEL voor Jacqueline,
WAT ben ik blij met je!!!!!!!
Ik wens jullie allemaal Fijne, Warme en Sfeervolle 
Kerstdagen met elkaar
en alle goeds voor het Nieuwe Jaar.

Heel veel Liefs
(en een beetje ChristmasSparkle)
Lia



 ****************************************************************************








foto's van House fotograaf Franse Lelie




En ook een Kerstgroet van Jacqueline en de Kerstman :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten